Monday, August 13, 2012

This reminds me of my school day





Memang nampak macam kelakar. Kalau kita tengok kejadian ni pun, confirm akan tergelak, kan? Tapi tahu tak apa yang mangsa rasa? Sakitnya tak terhingga tau.


Pernah berlaku depan mata aku. Masa tu aku sekolah tingkatan 2 kot. Kawan aku yang terkena. Yang buat tu lelaki. Yang kena, perempuan. Memang kuat betul bunyi kawan aku tu jatuh. Betul2 jatuh bontot atas lantai. *aku tak gelak masa tu.cuma rasa ngeri giler cara dia jatuh tu.


MasyaAllah...tak terbayang rasa sakit tu. Pastu kawan aku tu menangis lah. Budak lelaki yang buat tu? Confirm cuak & gelabah!


Macam mana kalau ada kesan sampingan? Orang perempuan ni mana boleh buat keje lasak2. Lagi kalau bontot terjatuh kuat macam tu. Takot ada side effect jer. Ishh...


So please la yer. Jangan lah buat macam ni kat rakan2 ataupun musuh2 anda. Bukan setakat sakit. Tapi boleh memudaratkan.


Sekian.



.

No comments: