Wednesday, May 2, 2012

Wedding prep : Canopy

Minggu lepas aku call akak tokey kanopi yang aku dah book haritu.


Haritu masa aku book, aku nak warna scallop biru. Masa tu diorang takde scallop warna biru muda. Tapi akak tu cakap dia akan buat scallop biru muda tu. Since ramai yang dah tanya & request warna biru muda & akak tu memang jahit sendiri jer scallop, so dia cakap akan jahit scallop warna biru untuk wedding aku nanti.


So aku call minggu lepas. Dia cakap scallop biru muda tu dah ada. Tak tahu lah sama ke tak ngan warna yang aku request. Tak kisah lah. Asalkan biru muda. Yang penting, jangan jadi biru gelap sudah lah.


Then, aku request untuk tukar canopy. Haritu aku book canopy piramid jer. Sebab aku fikir, takpe la, canopy pyramid pun takpe. Asalkan ada canopy untuk tetamu duduk makan.


Then bila tengok kat wedding orang lain yang pakai canopy arabian, ishhh...macam tak tertahan la pulakkk~ Ok, memang aku cepat lemah iman. -.-'


Terus buat keputusan muktamad untuk tukar ke kanopi arabian. Tambah RM50 untuk setiap kanopi. Huhuu~


So sekarang ni dah tukar canopy, dari canopy piramid.....



 OMG, shanteknyer biru ni!




Ke canopy arabian....





Kahwin sekali seumur hidup. Biar puas hati. Errr...setuju ke?


Ok bye.



.

3 comments:

Unknown said...

saya setuju sangat10x hahah arabian canopy mmg cantik.good choice nini :p

Nini Mohd said...

cantik, kan? tu yg tak boleh tahan terus tukar canopy. hehee~ ;D

Nini Mohd said...

cantik, kan? tu yg tak boleh tahan terus tukar canopy. hehee~ ;D