Monday, April 9, 2012

Today's to-do list. Heww~ sempat ke?

Salam hari Isnin.


Oh, harini takde Monday blues. Sebab saya sedang bercuti. Hehee~ ;p


Tapi harini banyak sangat benda yang perlu diselesaikan.


Semalam pegi fitting & ambik baju sanding. Erghhh~ sakit hati ngan vendor tu. Takpe, nanti aku cerita. Kalo aku cerita, dah macam bad review pulak. Tapi takpe la, aku cerita sikit2 jer. Tapi lainkali la. Tak sempat nak bercerita kisah yang aku sungguh sakit hati tu. Huh.


Ok, ini list yang perlu diselesaikan harini :-

1. Beli playwood untuk base pelamin. Kalo sempat, paksa Encik Tunang bertukang terus. ;p
2. Survey bedroom set. Or maybe just katil + tilam jer.
3. Survey set cadar. Kalo jumpa yang berkenan, terus beli jer.
4. Beli borang nikah.
5. Jumpa vendor canopy. Nak tukar canopy. Kalo tak sempat, boleh call jer.
6. Survey homestay.



Then, nak beli makanan @ keropok lekor @ keropok kering untuk bawak balik JB. Pastu plan nak melawat saudara kat kampung sebelah.


Ntah sempat ke tidak nak buat semua ni harini. Tengah hujan pulak tu sekarang ni. -.-'


Ohye! Harini nak beli satar! Giler teringin nak makan satar. Semalam dah lalu kat depan gerai tu. Tapi tak sempat nak singgah beli. Sebab tengah kejar masa.


Ok bye~


.

No comments: