Wednesday, January 19, 2011

perkara yang buat saya exited untuk hari esok

Esok saya akan ke Singapore. Kali pertama akan menggunakan passport yang baru dibuat dua bulan yang lepas. Dan yang paling sadis, kali pertama akan keluar dari Malaysia sejak lahir, hingga berusia 25 tahun dan 6 bulan ni. Sadis sungguh. xP (tak ingat la kalo2 arwah mak pernah bawak aku pegi Thailand masa kecik2 dulu.ada kot.kitorang ada saudara kat sana)

Eh2, baru perasan. Esok umur aku genap 25 tahun dan 6 bulan!(i tetap muda, okay. ;p)

Dan esok tempat yang bakal dituju di Singapore adalah dalam gambar ini....









[Pictures from Google.]



Universal Studio!

Excited sungguh. Walaupun Universal Studio tu bukanlah salah satu tempat yang aku teringin nak pegi, dan tak pernah terfkir pun nak pegi sana, tapi tetap rasa excited. Dah ada peluang ni, pegi jerla kan. Pegi ni pun sebab ada office trip untuk Family Day.

Untuk apa aku letak gambar banyak ni? Ok fine, esok snap banyak2. Ambik gambar guna kamera sendiri. Pastu upload la gambar sampai pengsan. Jangan lupa nak bawak kamera sudah la.

Esok kena berkumpul kat office pukul 7.00 pagi. Maksudnya, seawal pukul 6.00 aku dah kena naik bas dari rumah aku ni. Pukul berapa aku nak bangun mandi dan bersiap? Dah la aku ni bersiap lambat. Oh my god. Perlu tido sekarang!

Good night bloggers! 

Tido dalam mood excited lagi, seperti semalam. ;)



for Resort World Sentosa page. Click HERE.


.