Sunday, February 21, 2010

Ke-boring-an

Boring sungguh hari ahad nih. Semalam aku balik umah sewa, setelah seminggu duk kat umah akak aku. Kat umah sewa nih agak boring lah. Agak sunyi. Kalo kat umah akak, ade gak anak sedara. Boleh main2 ngan budak2 tuh. Tengok gelagat diorang. Ade gak gelak ketawa.

Semalam dia yang ambik aku & hantar aku balik umah sewa. Dia kata nak balik kampung (kat Kota Tinggi). Katanya mau balik sebab adik dia nak pegi sambung belajar. Adik dia nak bertolak harini. Nak jumpa adik dia katanya.

Dia ada ajak aku. Tapi aku taknak. Macam2 alasan aku bagi - taknak pegi sebab kena tido sana, tak selesa, e.t.c. Tapi sebenarnye aku blom ready nak jumpa keluarga dia. Walaupun sebenarnye aku dah jumpa 2 orang akak dia yang stay kat JB nih, & dah jumpa adik dia yang nak sambung study tuh.

Dan dia pun dah ikut aku balik kampung, jumpa family aku & sedara mara aku kat sana. Kampung aku lagi jauh nok, kat Terengganu sana. Dan dia stay kat sana dalam 2, 3 hari jgak kot. Masa tu akak aku kawen. Dia pun dah lama asyik cakap nak ikut aku balik kampung. So, mungkin itu peluang terbaik untuk aku bawak dia balik kampung. Yerlah, kan ade jgak event. Kalo saje2 bawak dia balik ke kampung, & tiba2 jer ade orang lelaki kat umah kita, ape plak orang kampung cakap. Tau la camane mulut orang2 kekampungan tuh. Narrow-minded, suke pikir bukan2, suke buat cerita, e.t.c. Eh, jauh plak aku melalut. xP

Hmm...tak tau lah kenapa aku masih blom ready nak jumpa family dia. Mungkin sebab aku segan? Atau mungkin sebab aku rasa jauh lagi perjalanan aku dan dia. Ughh..taknak comment2 panjang2. Nanti melalut plak. Kadang2, aku pun terfikir gak - pelik sungguh pemikiran aku nih.

Semalam dia membebel gak masa aku cakap taknak pegi.

Dia cakap - kejap jer. pegi petang ni, pagi esok dalam pukul 10 ke, kita balik la. nak jumpe adik jer.

Sowie lah..sowie sangat2..maybe lain kali... xP

Mase aku bangun pagi tadi, ade SMS dari dia :-
"Org br smpy kota.syg tdo nyenyak2 ea."
20-Feb-2010 9:40 pm


Memang aku dah tido time tuh.

Dan sekarang? Aku keboringan keseorangan kat sini! Kalo ikot dia, takde la boring camni, kan.

Ugghhhh.....!!!!! *ade sedikit penyesalan.



MENGIMBAS KENANGAN

Ni masa aku bawak balik dia ke kampung aku. Jauh nun di Terengganu...

August 2008

berangan jadik pengantin jap.
p/s*nape dlm gambar nih, aku nampak lagi besar dari dia? pelik.


gue mau makan. ngak mau bergambar! ;p


candid by him.


sengal. ;D


I took him to the beach
*dekat jer ngan umah aku. ;p


;D


berlatar-belakang kan Pulau Perhentian! ;p


aku tergelak giler tengok rambot dia.
HAHAHHAAAHHH~~~ ;DD


Happynyer dia dapat ke pantai. ;p


aku tido ka? ;p



eeee...gedikk nyah! ;p




My Sister's Wedding


Dengan ini, secara rasminye, tinggal lah aku seorang sahaja dalam familyku yang masih ber-status "SINGLE". ;p



.