Tuesday, April 14, 2009

polka polka

akhirnya background blogspot aku dah tak boring macam sebelum ni. coz dah ade background. sebelum ni takde background. nampak dull sangat. boring.

comel jer kan polka dot ni (haha..puji diri sdiri.takpe la walaupun bg korg biase jer ;p) . puas hati jugak la, walau pun polka dot ni buruk dan comot jer (maklumlah buat sdiri jer). tapi mungkin polka dot ni utk sementara jer kot. pasni maybe akan berubah lg.

dari tadi tak tido, duk mengadap benda alah ni. buat background, & edit layout. layout skrg ni ade nampak cam kemas sket. dulu agak berserabut.

COMELLL....!!! (aku puji diri sdiri jer lah. hahahh~) aku suke sangat2. hitam + pink, menyerlah tul warna dia. dah jadi macam Myspace aku dah. hehee~ ade polka dot lagi. feveret aku. :)

best edit2 layout nih. aku sukakan kecomelan layout. selagi tak puas hati, selagi tu la aku edit. tak kira la template blogspot, layout Myspace or Friendster. tp malangnya Facebook takboleh edit2 layout. :(

kat Myspace, aku suke edit layout DIV. best. boleh letak macam2 box dan blh letak kat position mana yang kita nak. Friendster lak, aku suke edit yg ringkas2 jer. tp dah lme dah tak edit layout Friendster. dah agak pelupa lah pasal code2 kat Friendster. hehe~

template blog ni pun aku edit dari template "TicTac Blue" (iaitu template blogspot lah), jadi lah macam sekarang nih. agak pening gak lah edit2 code nih. kne tumpukan perhatian dan perlukan ketelitian. naseb baek dah biasa edit2 layout kat Myspace & Friendster. lebih kurang jer code2 dia. dah 2, 3 hari kot aku "bermain-main" dengan coding kat blogspot ni. harini baru rasa agak puas hati. dah tambah widget2 yang nak ditambah, dah edit apa2 yg patut di-edit. & dah disable right click skali. hehee~

emmmm....ape lg yg aku nk edit. macam ade lg jer nih.
pasti di-edit lg lps ni. :)

ishh..rase tak puas menatap blog nih (cewahh..). tp mata ni dah tak tertahan dah. tak boleh bukak dah..tulunnn....



haihh..aku pun tak tau ape yg aku taip.yg aku tau,aku MENGANTOokkk... & nk tidOowwww....

No comments: