Friday, April 17, 2009

Azam Terakhir


minggu depan start final exam. final exam yang benar2 terakhir. final exam yang terakhir utk semester terakhir, dan final exam yang terakhir utk tahun terakhir. semester ni hanya empat paper yang ade exam (aku ambik 7 paper). nasib baik gak lah. takde la berat sangat nak study untuk final exam, eventhough semester ni agak banyak assignment & banyak keje yang nak dibuat.

jarak antara satu paper dengan paper lain pun agak jauh. ni macam nak bagi peluang untuk orang yang suke study last minute jer (macam aku ke?). hahaahh~ ;p


Tiga paper yang takde final exam;
1. UUUK 4223 Amalan Profesional IIA (Kemahiran Perundingan & Kaedah Penyelesaian Alternatif)
2. UUUK 4233 Amalan Profesional IIB (Advokasi & Litigasi)
3. UUUK 4253 Remedi

Empat paper ade final exam;
4. UUUK 4122 Undang2 Keterangan & Acara Mahkamah Syariah II Selasa, 21.04.2009, 8.30 am
5. UUUK 4063 Tatacara Sivil II Isnin, 27.04.2009, 3.00 pm
6. UUUK 4043 Tatacara Jenayah II Khamis, 30.04.2009, 8.30 am
7. UUUK 4083 Undang2 Keterangan II Selasa, 05.05.2009, 3.00 pm



so sekarang aku ade azam baru, azam jangka pendek (untuk 3minggu ni jer) dan juga azam terakhir. bukan terakhir dalam hidup, tapi azam terakhir sebagai pelajar. hehee~ ;p

ape azamnye?


"NAK BUAT YANG TERBAIK UNTUK FINAL EXAM".



ek eleh...poyo jer kan. ntah buat ke tidak. hahaa~ ;p

ntah ler buat ke tak. tapi ni kan dah final exam yang terakhir untuk aku. selama ni mane ade serius sangat pasal exam (ape punye student daa..). bukan tak serius, tapi tak cukup usaha jer. so, kena la serius dan bersemangat untuk kali terakhir. (kuatkanlah hati aku untuk berusaha dengan sedaya upaya).

sekarang kena meng-away-kan diri dari dunia siber, termasuk Myspace, Friendster, Facebook or ape2 jerlah yang boleh "melalaikan" aku. dan ini perlu bermula dari BLOGSPOT ini. hehe~


status sekarang;
AWAY.



p/s* good luck kepada diri sendiri, dan juga utk rakan2 seperjuangan. chaiyok2..!! :)

No comments: